top of page

תערוכת 'הים נתן' גלריית 'על הצוק' נתניה
מפגש בין אמנים ומשוררים

מאת: יאיר בן־חיים

'מפגש בין אמנים למשוררים בתערוכת 'הים נתן' | בגלריה 'על הצוק'  צילום כל האירוע. 

יאיר בן־חיים שר אקפלה וקורא את שירו 'הקודקוד של התיכון'.

תערוכת 'הים נתן' הוצגה במהלך מרץ אפריל 2022 בגלריה 'על הצוק' בעיר נתניה.

ד"ר נורית צדרבוים, אוצרת התערוכה, האמנית הרב-תחומית, סופרת ומשוררת יצאה בקול קורא לאמני העיר נתניה והפיקה תערוכה מרהיבה עם עבודות ייחודיות של אמנים מוכשרים.

האמנים שהציגו מיצירתם בתערוכה הם: ד"ר נורית צדרבוים, חן וינקלר, נעמי כרוך, נעמי ארזי, חני אלישע, יוסף קפליאן, ענבל קרן מור, סמדר ברנע, נטע אבידר.

במקביל יצאה בקול קורא נוסף למשוררים לשלוח שירים הקשורים לים, ולקראת נעילת התערוכה  התקיים מפגש בין האמנים החזותיים שהציגו בתערוכה למשוררים ששיריהם נבחרו להשתתף באירוע.

המשוררים שהשתתפו הם: אביטל הררי שקראה את השיר 'חומר אחד. אורית כרמל-רפאלי, קראה את השיר 'הים הגדולה'. אורית קלופשטוק, קראה את השיר 'משפטים'. אמירה לידר, קראה את השיר 'הים של העולם'. ד"ר אסתר קאפח, קראה את השיר 'הילה למרים'. ד"ר נורית צדרבוים, קראה את השיר 'כשהים מו-נח'. ד"ר רחלי אברהם איתן, קראה את השיר 'קריעת הים'. דיתה שביט, קראה את השיר 'חוף ימה של השירה'. ד֪לִיס, קראה את השיר 'אשליה של שקט בענן'. ורדה אליעזר, קראה את השיר 'כמו הים'. חגית בת־אליעזר, קראה את השיר 'בת הים'. יאיר בן־חיים, קרא את השיר 'הקודקוד של התיכון'. יהודית מליק-שירן, קראה את השיר 'אנה. יוסי בובה, קרא את השיר 'גאות ושפל. ענת גרי לקריף, קראה את השיר 'מצריים שלי'. ושושנה ויג, קראה את השיר 'צוק אל מול הים הגדול'.

 

גלריית 'על הצוק' ממוקמת  על צוק חוף ימה של העיר נתניה, ומתוך הקומה התחתונה ניתן לראות את הים נשקף אל חלל הגלריה, מתחבר אל יצירות האמנים שניהלו איתו דיאלוג יצירתי.

 

אתם מוזמנים לצפות בסרטונים ולחוות את הרגעים הקסומים שהיו בתערוכה ובמפגש המעניין והפורה  בין האמנים והמשוררים.

אביטל הררי | קוראת את שירה'חומר אחד'.

לאלבום התמונות לחצו כאן

אורית קלופשטוק קוראת את השיר 'משפטים'.

דליס קוראת את שירה 'אשליה של שקט בענן'.

נורית צדרבוים קוראת את שירה ''כשהים מו-נח'.

 .אוצרת: ד"ר נורית צדרבוים, תערוכת 'הים נתן' - גרלייה 'על הצוק', נתניה

פורסם בתאריך 30/04/2022

המפגש הראשון עם הספר שלך מתחיל כאן ועכשיו..jpg
bottom of page